poniedziałek, 3 września 2012

15.

Hej :)

Pewnie większość z was widziała już wyniki na facebooku ale na wszelki wypadek podam je jeszcze tutaj.
Zwyciężczynią poprzedniego konkursu jest Elżbieta, a oto jej odpowiedź:
"Buty Renee to kwintesencja kobiecości z nutką seksapilu, namiastką ekskluzywności i synonim dobrego gustu. To magiczne pantofelki które dodają kobiecie pewności siebie i wyzwalają uśmiechy na twarzach szczęśliwych posiadaczek. Są jak czekolada - uzależniają, jak dobra muzyka - uszczęśliwiają, jak piękna pogoda - nastawiają optymistycznie i aż chce się w nich wyjść i pokazać je światu. Marlin Monroe mawiała "Daj kobiecie odpowiednie buty a podbije w nich świat" - czyżby miała na myśli Renee? :)"

Jeszcze raz serdecznie gratuluję! Buciki już są pewnie w drodze :)

W ostatnią sobotę byłam na 18-stce u koleżanki. Zabawa była świetna - chyba nigdy aż tyle nie tańczyłam :) Niestety za dużo zdjęć nie zrobiłam, dlatego pokażę tylko kilka. Mój chłopak zgodził się upublicznić swój wizerunek więc przedstawiam wam moją miłość - Dominika :)

Jak się czujecie z tym, że już koniec wakacji? Mi minęły zdecydowanie za szybko...







Sukienka: Asos
Buty: Deichmann
Torebka: Allegro

37 komentarzy:

  1. Świetny strój wyjściowy:), bardzo mi się podoba, czerwień świetnie tu wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ! ;) Sukienka i włoski cudo ! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń i czerwień - takie połączenie nie może zawieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, niezawodne! świetnie wyglądałaś;)

      Usuń
  4. Wyglądasz świetnie ! :) ps. mam identyczną sukienkę i użyłam jej w jednej stylizacji jako bluzkę ;) hihi ;) Tylko nie wyglądam tak elegancko jak Ty tutaj, pięknie, zachwycam się :) pozdrawiam ;)

    jakbyś chciała zobaczyć:
    http://hypnotizingfashion.blogspot.com/2012/08/stary-drewniany-domek-sezon-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wyglądasz na tych zdjęciach ;DD Czerwony najlepiej zawsze wygląda w połączeniu z czarnym ;**
    zapraszam :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naucz chłopaka wiązać krawat o odpowiedniej długości, bo troszkę ciebie to kompromituje jako modową blogerkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oboje wiemy, że krawat powinien sięgać do paska ale niestety został odpakowany kilkanaście minut przed wyjazdem i okazał się zwyczajnie za krótki a niestety już nigdzie byśmy innego nie dostali. Jak wiązaliśmy tak żeby był dłuższy to wyglądał dziwnie. Chyba był po prostu uszyty jak dla Chińczyka a mój chłopak do niskich nie należy :P Przynajmniej mieliśmy nauczkę żeby takie rzeczy sprawdzać wcześniej a nie chwilę przed rozpoczęciem imprezy :)
      I jeszcze jedno :) Mianem blogerki modowej to ja siebie nie określam :) W pierwszym poście napisałam, że to nie jest blog typowo modowy a raczej moja szafa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczna sukienka:) Koronki to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka! ślicznie wyglądałaś i jesteś taka zgrabna!:)
    a kolor włosów wciąż mnie zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Troszkę monotematyczna ta szafa... Zmień coś. Wyglądasz praktycznie tak samo w każdym "wejściu".

    OdpowiedzUsuń
  10. Chorowałam na tę sukienkę, ale w końcu kupiłam inną z koronką też na asos ;) ale jak widzę ją u Ciebie to troszkę żałuję, wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, ta sukienka jest piękna .! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. minely zdecydowanie za szybko. Wygladasz swietnie, sukieneczka jest genialna :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka i świetny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też mineły zdecydowanie za szybko !:) super sukienka !:)
    Dużo miłości Wam życzę !!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka ;) bardzo ładnie wyglądałas. ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie razem wyglądacie :) szczęścia!

    Przy okazji zapraszam na mój blog. Zajmuję się dodawaniem t-shirtom nowej duszy. Zajrzysz?
    www.dwtshirts.blogspot.com
    Polub mnie na facebooku - Dirty Wings t-shirts.

    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog.
    wpadnij do mnie --> http://reallymyworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji ;)...
    Ślicznie wyglądałaś. Fajnie dobrałaś dodatki, sukienka jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądałaś, śliczna sukienka, niczym Paryski szyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna sukienka,Świetnie w niej wyglądasz :) Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw,świetna sukienka i kopertówka ja jednak nie zakładałabym tych cielistych rajstop :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka, chociaż bardziej podobają mi się te czerwone dodatki. Ekstra !

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie jest rozdanie.
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka ;) obserwacja? ;> pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka! Od razu poznałam, że to Asos - uwielbiam ich ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam taką samą sukienkę ;). świetnie wyglądasz ;)
    Zapraszam też do siebie: http://mademoiselle-marguerite-1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrząc na sukienkę, domyśliłam się, że to Asos - mają bardzo charakterystyczne sukienki. Mnie najbardziej w całej stylizacji zachwyciła torebka - jest cudowna.

    Zapraszam do siebie my-soul-breathing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczna sukienka, uwielbiam polaczenie dominujacej czerni z czerwonymi dodatkami :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  28. noooooooo świetna jest ta kopertówka <33
    mogę Ci ją zabrać ? hehehe
    oczywiście dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    jestem setnym obserwatorem;)
    gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  30. ale nogi ;P Boskie! ;)
    Super sukienka, fajnie to połączyłaś!!! ;)
    Pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  31. ooooo wow!!! Jaka laseczka z Ciebie!!! No pieknie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń