poniedziałek, 27 sierpnia 2012

14.

Hej!

Dzisiejszy zestaw jest takim zwyklakiem. Zielone spodnie stały się ostatnio jednymi z moich ulubionych a koronkowa bluzka z Preski po wyjęciu z paczki od razu mnie zauroczyła, na pewno będzie jedną z częściej noszonych przeze mnie bluzek. W cieplejsze dni wygląda świetnie w zestawieniu z szortami a w chłodniejsze można założyć pod nią zwykły top i mamy ciekawy zestaw :)

Nadal możecie się zgłaszać do konkursu organizowanego z Renee, w którym do wygrania są dowolne buty z tego sklepu KLIK. Konkurs trwa do czwartku :)

Założyłam formspringa więc jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam KLIK.

 









Zdj: Jakub Woziński

Bluzka: Preska
Spodnie: Bershka
Zegarek: No name
Buty: No name
Pasek: Stradivarius


41 komentarzy:

  1. jaka ładna jesteś, jeju. (;
    swietny outfit

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza bluzka ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka jeśt naprawdę świetna:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) piekna koronka ...
    zapraszam na konkurus z butami od Holster Australia

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, swietna bluzka nie slyszalam do tej pory o tej firmie :)

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka, wygląda świetnie przewiązana paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka koronkowa bluzeczka ! :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka jest piękna!
    ładnie wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka ! <3
    Zapraszam do mnie + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka jest piękna:) Takie zwyklaki to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszelkie koronkowe "paści" są absolutnie zna mojej liście top!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koronki <3 Twoja niezwykle przypadłą mi do gustu, wyglądasz znakomicie w tej stylizacji.
    ___
    Zapraszam na konkurs na blogu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie:) uwielbiam Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 0super bluzeczka i zegarek! zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny klimat zdjęć! No nie dziwie się bo ta bluzka jest piękna! <3 Pozdrawiam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna bluzka, poprzednie stylizacje także mnie urzekły, więc z chęcią poobserwuję Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny OTD,obserwuje i licze na to samo :P
    Oto link:http://moodno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna bluzka, ale w wersji bez paska bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest piękna i pasuje Ci do koloru włosów:) pozdrawiam serdecznie, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubóstwiam Twój kolor włosów. *.* Najlepszy zegarek < 3

    http://weraindisney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szyk tkwi w prostocie, a zestaw jest bardzo prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja, bluzka jest swietna ;)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam koronkę chyba w każdym wydaniu. zestaw niby prosty, ale ma coś w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą bluzkę, zresztą koronka jest śliczna :).


    A tutaj znowuż mój blog o włosach i wszystkim co z nimi związane :D
    http://dzast-do-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie !:) bluzka bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczna bluzka! przy okazji chcialabym Cie zaprosic do obserwowania mojego bloga: www.aleksandres.blogspot.com :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. piekna bluzeczka, nadała delikatnosci i zwiewnosci całemu zestawowi : )
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny zestaw, ja własnie najbardziej lubię takie zwyklaki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bardzo lubie zwyklaki :D bardziej podoba mi sie wersja bez paska :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nice outfit :):) i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowna bluzka! <3 zapraszam na www.ohoheva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja ! Gdzie można nabyć takie buciki bo już mam wizję do czego by mi pasowały :)zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz rewelacyjnie! ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna bluzka. sama dziś miałam na sobie bardzo podobną, zresztą sprawdź sama u mnie na blogu ;) ja połaczylam ja z rozkloszowaną spodnicą, ale w twojej wersji rowniez mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie taki znowu zwyklak ;) Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń