czwartek, 16 sierpnia 2012

13. Konkurs

Hej!

Dzisiaj mam dla was dłuższą notkę :) Będą wyniki poprzedniego konkursu, nowy konkurs i pokażę wam jeszcze jedną sukienkę z AreYouFashion.

Najpierw zabawa :)
Razem z internetowym sklepem obuwniczym Renee organizuję konkurs w którym do wygrania jest dowolna para butów.

Przykładowe buciki :)

Zasady są bardzo proste:
1. Polubić Renee na facebooku KLIK
2. Polubić SmokeSignalbyCarolina na facebooku KLIK
3. Polubić mnie na facebooku KLIK
4. Odpowiedzieć pod tym postem na pytanie "Co myślisz o butach Renee" oraz w komentarzu zostawić swoje imię i adres e-mail.

Żeby mieć szansę na wygraną należy spełnić wszystkie warunki! :)
Konkurs trwa do 30.08 do godz. 23.59. Zwycięzca zostanie poinformowany poprzez e-mail. 

Powodzenia!
__________

Chciałam wam jeszcze zaprezentować sukienkę, którą kupiłam na studniówkę. Wiem, że do studniówki, jeszcze kilka miesięcy ale kiedy zobaczyłam pastelową różową sukienkę po prostu nie mogłam sobie jej odmówić :)
Przepraszam was za buty. Zdaję sobie sprawę, że do tak delikatnej sukienki są za "ciężkie" ale jestem w trakcie poszukiwań cielistych szpilek, które spełnią moje wymagania (czyt. szpilka 9-11cm, spód buta beżowy bądź czarny a nie czerwony, lakierowane z zakrytymi palcami). Jeśli, któraś z was niedawno kupiła takie buty albo wie gdzie można takie dostać to byłabym bardzo wdzięczna za informację :)





Zdj: Jakub Woziński

Sukienka: AreYouFashion
Buty: No name

__________

Przetrzymałam was chwilkę w niepewności :)
Zwyciężczynią poprzedniego konkursu jest Agnieszka, właścicielka e-maila agoooooosia@gmail.com.
A oto odpowiedź Agnieszki:

"Spodenki, które są do wygrania, zestawiłabym z brzoskwiniową (pastelową), gładką bokserką. Na wierzch narzuciłabym luźną marynarkę w pomarańczowym kolorze. Do takiej stylizacji, najbardziej pasowałyby czółenka na platformie, wysokiej szpilce, w kolorze nude, ponieważ góra wystarczająco rzucałaby się w oczy. Jeżeli chodzi o biżuterię, to według mnie, najlepiej pasowałyby delikatne kolczyki - kuleczki, wkrętki, w takim samym kolorze jak spodenki, do tego srebrny pierścionek z małym, diamentowym oczkiem i delikatny, również srebrny łańcuszek z małym wisiorkiem. Torebka, którą zestawiłabym razem ze spodenkami, to kobiecy kuferek w kolorze beżowym lub nude i do tego paznokcie w tym właśnie kolorze. :)"

Gratuluję wygranej! E-mail już wysłany :)

70 komentarzy:

  1. Na facebooku obserwuję jako Wiktoria Kuprowska.

    Wioletta, wiola931011@wp.pl

    Buty Renee wpadają w najmodniejsze trendy. Asortyment sklepu dysponuje wieloma kolorami, które królują na tegorocznych wybiegach. W ich ofercie spokojnie znalazłabym dla siebie coś modnego, a zarazem w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia

    sylviaaa100@interia.pl

    Buty Renee z innej planety chyba przywędrowały,
    od pierwszego momentu moje serce rozkochały.
    Renee- firma wspaniała,
    cudowne i oryginalne buty wyprodukowała.
    Na każdą okazję, dla każdego stworzone,
    dla mnie wszystkie są wprost wymarzone.
    Kobiece i stylowe, modne i wygodne-
    wyśmienite połączenie,
    posiadać buty Renee to dla mnie wielkie marzenie.
    Stópka pięknie się w nich prezentuje,
    komfort i wygodę na najwyższym poziomie gwarantuje.
    "Must have" buty te mianuję,
    z w każdej stylizacji trendy się czuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bernadeta
    bernadetaaa@interia.pl

    Kiedy buty Renee pierwszy raz ujrzałam,
    od razu je pokochałam.
    Za czółenka, sandały i meliski,
    które pasują do kreacji wszystkich.
    Kolorem zdecydowanie inne firmy przebijają,
    i wszystkie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przepiękna!!!
    Ja bym jednak spróbowała butów bardziej wyrazistych.
    Sukienka jest bardzo elegancka i delikatna ze zdobianiami przy dekolcie - więc może tym tropem - srebrne szpilki? Nawet sandałki na szpilce?
    Ach, zazdroszcze! :)
    Pozdrowienia i powodzenia w poszukiwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze buty w prawym rzędzie piękne!
    http://ilona-ilona-roza-orlowska-blog.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do siebie, rozwijam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miriam
    przybylowska.miriam@gmail.com
    Buty Renee są bardzo modne, mają fantastyczne kolory i fasony. Chętnie wymieniłabym kilka par moich butów, w których nie chodzę na nowiutkie Renee. ...i z pewnością każda kobieta/dziewczyna znajdzie tu coś dla siebie (i w przystępnej cenie!) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się przekonać do tej sukienki. Dużo się dzieje, ale z drugiej strony kolor spokojny. W Każdym razie, jest urocza! Powodzenia wszystkim! : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm, niby nie lubię różowego, a ta sukienka jest śliczna. taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękny kolor włosów!

    zapraszamy do nas stylishblogstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka♥
    Andżelika
    szafapelnamarzen@op.pl
    buty Renee są piękne, niepowtarzalne i mega kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit :) Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie : http://featherkp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje twoje bloga. (:

    Weronika.
    iamyournightmaree0@o2.pl
    Buty Renee? szczerze mówiąc, nie posiadam żadnych butów z tej firmy. Dużo słyszałam o nich ,że są wygodne,kobiece, kolorowe (to lubie!), modne,fajne fasony, same pozytywy. Chciałabym przetestwać je na własnych nogach.
    Z miłą chęcią przygarnęłabym takie! Niestety mojego portfela na to nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie strony polubiłam (:

    Karolina
    whitechocolate15@o2.pl

    Przede wszystkim w Renee urzekły mnie kolory i niepowtarzalny styl. Nigdy wcześniej nie miałam okazji nosić butów tej marki, aczkolwiek chyba wytyczyłam sobie mały cel by zdobyć takie buty. Mianowicie buty Renee mają w sobie ogromną nutkę oryginalności, wytworne i eleganckie. Idealne dla kobiety, która lubi elegancję pomieszać z prostotą. Można założyć do torebki od Chanel jak i niewielkiej kopertówki. Idealne na randkę, do pracy czy na dłuższy spacer. Przepiękne i z z pewnością muszę mieć jedne z ich pięknych obcasów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! Dodaję do obserwowanych :)
    I zapraszam do siebie- http://madlejna.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz bardzo bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcjonistka w dziedzinie mody, kobieta, którą podziwiam, wielka kreatorka i osobowość - Coco Chanel powiedziała kiedyś: "A girl should be two things: classy and fabulous..." I właśnie tymi słowami mógłbym opisać buty Renee: dodają "klasy" i "bajecznego uroku". Czegóż można chcieć więcej?

    Monika, monikaw60@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamawiałam kiedyś buty od Renee i spełniły moje oczekiwania.Kolorystyka świetna i co najważniejsze wygodne.Po weselu nie wracałam boso jak zdarzało mi niejednokrotnie.Sukienka świetna.Pozdrawiam ela7273@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma stopa tylko czeka na zacny moment wsunięcia się w bucik od Renee. Mimo iż jedyną rzeczą, jaką w życiu wygrałam był zestaw z Teletubisi (no i pendrive'a się wygrało raz na apelu)to jednak nic nie równa się z tymi butami. Laczki te są jak lód na guza, jak woda na kaca. Spełnijcie marzenie dzieciaka z prowincji, co Wam szkodzi? :D

    Edyta, kaczmarek.edyta@o2.pl

    Pokój ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam już 3 pary butów od Renee;) I z każdych jestem bardzo zadowolona:) Gdyby tylko nie ograniczenia pieniężne miałabym ich o wiele więcej. Każda para, którą posiadam jest piękna:) Każde buty Renee są piękne, mają świetny fason i kolorystykę:)Są to buty lepsze od różnych droższych projektantów:) I są bardzo trwałe nie przemakają:)A to dla mnie ogromny plus:D

    Milena
    ilena9@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie buty z Renee są moimi faworytami :) Dlaczego? Bo gdybym je włożyła na stopy każdy kto by mnie zobaczył natychmiast by się w nich (tak jak ja) zakochał!

    Natalia
    natala1565@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Weronika
    weronikaszczerba@buziaczek.pl

    Buty renee to na prawdę świetna marka, moja koleżanka wygrała już buty z tego sklepu i mówi że są świetne. :)
    Mi osobiscie bardzo się poodobają i mam nadzieję, że któreś wreszcie wpadną na moje stopy. ;)

    na fb polubiłam jako Weronika Szczerba

    OdpowiedzUsuń
  22. pieknie Ci w tej sukience, taka romantyczna :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta sukienka, ogólnie nie lubię różowego, ale ten odcień mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aleksandra
    best.chillout@onet.pl
    Buty od Renee są według mnie zdecydowanie najlepsze w internecie. Są kolorowe prześliczne i perfekcyjnie wykonane.! Są hitami. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Paulina
    paulina.panek@hotmail.com
    Zawsze gdy chcę wiedzieć jakie są najnowsze trendy przeglądam stronę Renee. Buty tam są niezwykle przyciągające wzrok co bardzo cenię, gdyż tak naprawdę to buty przyciągają uwagę innych :) Największe atuty Renee to baaaaaaaaardzo przystępna cena jak i najmodniejsze wzory. Jadnak ważne jest także, by buty były wygodne i w najmodniejszym kroju! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dominika
    siwa0010@gmail.com
    Moda którą preferują Polki jest często nudna, brak jej kolorów. Kocham kiedy kobieta nie boi się bawić kolorem i tutaj naprzeciw wychodzi Renee, sklep który zachwyca tysiącem barw butów. Myslę że dzięki takim sklepom nasze ulice będą zachwycały kolorami tęczy :) Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty renee-
    nie trzeba sie tu rozpisywac by je opisywac
    Stylowe i na czasie ponadto w atrakcyjnej cenie przez co takich butów na inne nawet nie zamienię!

    Buty Renee Stworzone by cieszyć kobiety

    Natalia kallet@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty Renee :
    Sądzę iż mają one świetne kolory , są również w przystępnej cenie co sprawia , że ma się ochotę je kupić. Jest wiele modeli co ułatwia dobiór czegoś specjalnie dla siebie. Wyglądają również bardzo wygodnie co tylko działa na ich korzyść.
    Nic więcej nie napisze , ponieważ to nie ma sensu.:> Buty z tej strony są po prostu świetne dlatego sądzę , że warto w nie zainwestować. Są wspaniałe i bardzo ładne nic więcej dodać nie mogę.:)
    Sara , sarka1193@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty Renee to takie wesołe stadko barwnych bucików które służą kobietą do poprawy humoru, samopoczucia i wzrostu pewnosci siebie- a to że można je nosic to tylko dodatkowy bonus;p

    linka132@wp.pl paulina

    OdpowiedzUsuń
  30. Renee buty to jest coś!
    W takich butkach jestem gość.
    Na nie zawsze dobra pora
    czy to z rana, czy z wieczora.
    Są klasyczne, niebanalne,
    i do tego piękne, zgrabne.
    W takich to bym pohasała
    innym laskom pokazała
    Jakie piękne butki mam,
    i, że Renee polecam!

    Buty Renee są piękne same w sobie , każda para butów ma piękny fason i kolor dla każdej kobiety coś wspaniałego. ; )

    Hanna e-mail : diabelek542@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. o jaaaa... cudowna sukienka i krój i kolor:) J.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog :) Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony \
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/ <--- znajdziesz tam ciekawe rzeczy. Zapraszam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  36. sukienka jest prześliczna, ma piękny pastelowy kolor, bardzo do Ciebie pasuje:)
    a Ty jesteś piękną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz , ale ja zmieniłabym buty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie czytałaś postu, napisałam tam, że przepraszam za buty bo jestem w trakcie poszukiwań odpowiednich do tej sukienki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  38. posiadam te 3 w 1 kolomnie :)
    świetna stylizacja :) bardzo mi się podoba:)
    zapraszam do siebie :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Magdalena
    magdsia1864747@o2.pl

    W tych butach można kręcić, kręcić uwodzić i nęcić. Wrabiać, zarabiać w ciąż facetami się zabawiać. A tak serio są wyjątkowe, mają piękne kolory, po prostu bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anna
    monia7422@interia.pl

    Żeby opisać co myślę o butach Renee nie muszę się długo głowić. Odpowiedź jest Prosta i Oczywista. Uważam, że buty Renee są :
    A : atrakcyjne, apetyczne, autentyczne, awangardowe, arcydoskonałe, adorowane,
    B : baśniowe, barwne, boskie, bajkowe, bajeranckie, bombowe, bycze, bezgrzeszne, bezpieczne, bestsellerowe, bezkonkurencyjne, błogie,
    C : cudne, czarujące, ciekawe, cacane, czyste, ceremonialne, chodliwe, czyściutkie, ciekawe, cne, cenione,
    D : doskonałe, dystyngowane, dobre jakościowo, doborowe, dziewczęce,
    E : eleganckie, estetyczne, elitarne, elastyczne, ekskluzywne, efektywne, energiczne, egzotyczne,
    F : fenomenalne, fajne, figlarne, fikuśne, fantazyjne, fantastyczne, finezyjne,
    G : galowe, gustowne, godziwe, gładkie, godne podziwu, giętkie, gibkie,
    H : hartowne, harmonijne, historyczne, harde, HIT-owe ,
    I : idealne, interesujące, innowacyjne, imponujące, inspirujące, intrygujące,
    J : jedwabiste, jedyne w swoim rodzaju, jasne,
    K : komfortowe, kobiece, kapitalne, kunsztowne, kolorowe, królewskie, klawe, kreatywne, kultowe, kozackie,
    L : luksusowe, legendarne, lubiane, lekkie, ludzkie, letnie,
    Ł : ładne, łatwe w czyszczeniu, łatwe w ubieraniu, łagodne,
    M : mistrzowskie, modne, miękkie, miłowane, malownicze, marzycielskie,
    N : niedrogie, nośne, niebiańskie, naturalne, nowe, nowatorskie, nadzwyczajne,
    NAJLEPSZE, NAJPIĘKNIEJSZE, NAJWYTRZYMALSZE, JAKMODNIEJSZE !
    O : odpowiednie, ozdobne, olśniewające, odjazdowe, odlotowe, oryginalne,
    P : pierwszorzędne, pociągające, popularne, prawidłowe, przyzwoite, przejrzyste, pionierskie, przebojowe, profesjonalne, podkreślające nogi,
    R : rewelacyjne, rarytasowe, regulowane, rezolutne, rozrywkowe, różnokolorowe,
    relaksowe, równe, rozkoszne,
    S : solidne, stylowe, seksowne, strojne, słodkie, superowe, szałowe, schludne, szczególne, subtelne, super, sprężyste, sprawne, skoczne, smukłe,
    T : tajemnicze, tanie, towarzyskie, taktowne,
    U : użyteczne, unikatowe, ulubione, urocze, uwodzicielskie, udane,
    W : wytrzymałe, wyszukane, wykwintne, wysokiej klasy, wabiące, wystrzałowe, współczesne, wytworne,
    Z : zachwycające, zniewalające, zmyślne, zgrabne, znakomite, zdumiewające, zaskakujące, zwinne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Buty Renee to kwintesencja kobiecości z nutką seksapilu, namiastką ekskluzywności i synonim dobrego gustu. To magiczne pantofelki które dodają kobiecie pewności siebie i wyzwalają uśmiechy na twarzach szczęśliwych posiadaczek. Są jak czekolada - uzależniają, jak dobra muzyka - uszczęśliwiają, jak piękna pogoda - nastawiają optymistycznie i aż chce się w nich wyjść i pokazać je światu. Marlin Monroe mawiała "Daj kobiecie odpowiednie buty a podbije w nich świat" - czyżby miała na myśli Renee? :)

    Elżbieta
    li73ka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog :) ładna jesteś :D obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  43. rzeczywiście genialna ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog , i uwierzyć że dopiero teraz cię odkryłam . Jesteś wspaniała !!
    -------------------------
    Obserwuję i zapraszam http://moda-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczna sukienka!Rewelacyjnie wygladasz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Renee- buty od Nich są jak tęcza kolorująca nasz świat, a one ubarwiają całe dnie spędzone wraz z nimi. To niesamowite, że można poczuć się jak mała dziewczynka w butach swojej mamy- to znaczy wyjątkowo i kobieco<3

    Karolina
    karomalina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Natalia
    mandarynkax3@onet.pl

    Soczyste niebo tęczowych butów Renee kłania się u stóp, ot to, wszystko by je chcieć.

    OdpowiedzUsuń
  49. Żaneta
    zanka88@onet.eu
    Myślę, ze te buty stworzyłyby ciekawy kwartet wraz z moimi stopami. Może nie byłby tak piękny jak kwartet smyczkowy, ale seksowny stukot obcasów tez roztacza wokół siebie tajemnicę i zainteresowanie

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasia
    slodyczex33@gmail.com
    Myślę, że buty Renee są ekstrawaganckie, piękne i wygodne, można znaleźć u nich buty na każdą okazje, bez wyjątków. Każda kobieta poczuje się w nich jak bogini.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki RENEE - każdy chce je mieć
      bo czemu takich cudów nie chcieć?
      asortyment sklepu zniewala
      na kolona wszystkich powala!
      sprawa prosta - cena niska
      i klient na tym dużo zyska.
      kolor, wzór i model - aż trudno wybrać
      do każdej osoby można coś dobrać!
      RENEE wie idealnie
      czego klient zapragnie
      oczekiwaniu każdemu sprosta
      i BASTA!

      alllisha15@gmail.com

      Usuń
  52. Gdy pytasz mnie co myślę o bytach RENEE
    wiele słów przychodzi mi do głowy, notabene!
    W formie listy asortyment sklepu Ci przedstawiam
    i nisko się kłaniam! (:

    Szanowni Państwo!
    W imieniu wszystkich klientów i swoim własnym
    składam najserdeczniejsze gratulacje i wyrazy uznania
    dla firmy RENEE w związku z przyznaniem tytułu
    „NIECODZIENNIE NISKIE CENY OBUWIA”.
    Przez niedługi czas sklep internetowy stał się prężnie
    działającą organizacją, która uszczęśliwiała niejedną osobę.
    Działając z rozmachem, zapracowała równocześnie na opinię
    SOLIDNEJ, GODNEJ ZAUFANIA firmie – co w pełni doceniamy!
    Sklep RENEE stara się wychodzić naprzeciw potrzebom i
    wymaganiom każdego klienta.
    Szanowni Państwo! W tym dniu chcę przekazać wszystkim
    pracownikom słowa uznania oraz życzenia wielu sukcesów
    w dalszym prowadzeniu sklepu internetowego.

    z wyrazami szacunku
    alicja_k129@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Sylwia
    sylwia266@buziaczek.pl


    Została 1 godzina a nawet niecała do zakończenia konkursu a ja nadal nie wiem co napisać , bo mam natłok myśli :D . Brak weny coś dzisiaj mam ? Być może :D W tej chwili pędzę z odpowiedzią jak Robert Kubica swoim bolidem albo Lewandowski pędzący z piłką do bramki a dlaczego ?? A dlatego , ze dużo wiadomości mam do przekazania a jak będę pisała pomału to połowę z nich zapomnę albo co najgorsze nie starczy mi czasu :D Wierszy pisac nie umiem , z rymowaniem słów również kiepsko , , hmm w konkursie organizowanym z firmą Rennee ja biorę udział poraz 25 i jeszcze nie wygrałam ale ja do osób łatwo poddających nie należę a więc szabla w dłoń i walczę a dokładnie walczę o te buty : http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_fushia.html Dobra udzielam już odpowiedzi po tym długim wstępie :)
    Ha ! Ja sama butów firmy Renee nie posiadam ale z tego co obserwuję inne blogerki te buty są przeraźliwie i okropnie wysokie :D Jak ktoś nie umie chodzić w wysokich butach to prosta droga do połamania nóg a przy okazji wybicia zębów i zostania szczerbatą :D . Ale taki plus z tego , że osoba niska w mgnieniu oka stanie się bardzo wysoka :)
    Po drugie są kolorowe ich gama kolorystyczna sięga od czarnych do koloru arbuzowego ♥ Co jak co ale ja arbuza uwielbiam a więc takie butki w kolorze arbuzowym chyba bym zjadła :D hyhy gdybym tylko była buto jadaczką czy jak to się zwie .
    Buty od Renee są w niskich cenach . Gdy zobaczyłam cenę butów 13,90 wyskoczyłam ze swoich butów :D
    Czy firma Renee ma przeróżne modele butów ? Owszem , ze ma od koturn , szpilek do tzw . przeze mnie nazywanych butów cichobiegów czyli do balerin :) Dla anioła i diablicy buty też się znajdą :D
    Nie wiem czy wiesz ale buty od Renee uzależniają a czemu ? A temu , że ja już ścieżką wydeptałam na stronie internetowej , codziennie na nią zaglądam haha :D
    Mimo tego jednego minusa czym jest wysokość tych butów codziennie zadaję sobie pytanie :
    Is this Love ? Jak to śpiewał Bob Marley w swojej piosence a więc to chyba jest miłość do tych botków które wymieniłam powyżej :D . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  54. Agata K
    agata.17ko@wp.pl

    Buty Renee są niepowtarzalne. Zachwycają kolorem i niezwykłym wzorem. Co prawda wysokośc niektórych obcasów mnie przeraża, jednak uwielbiam pokonywac trudności i sama nabyłam już z Renee jedną parkę. Buty są wygodne , a obsługa bardzo miła. Dlatego Polecam buty Reenee zarówno te wysokie jak i płaskie Melliski bo trwałość to podstawa Renee!

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w trakcie czytania i za chwileczkę będą na facebooku :)

      Usuń
  56. It’s a unique article having some interesting news about the culture, i like it. Its really fun and cool. But i want to know something more about this….

    OdpowiedzUsuń
  57. This alloωѕ plaуers to use all thiѕ game
    with my 4 clаss olԁ nеphеw who liѵes іn another provіnce.
    Here are sοmе lesser knοwnGameyοu $Thousand, a gгeat ԁeal longer than at
    а сasino, but іt certainlу iѕn't unimaginable for person addicted to be capable to draw in it off.

    OdpowiedzUsuń
  58. For the childгen In that lοcatіon
    arе variеties of games the гunеѕ you Chance Stimulate this a
    neω wау to Spiel. The сan likeωise
    Holԁ a Sweet sand verbena battle and аs you plaу and affaiге
    ԁ'honneur you gain more than cards to add to your deck. The Necronomicon Kind feature of online games and one which gamers are capable to use.

    My webpage froxh.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Τhesе gamеs arе indiѕputable
    to put Cοгking sеcгet plan fοr
    ρreschoоl aged сhildгen. With few exceρtiοns, world Fall across as
    гesourcеfulness-hungry sounds, add rhythms and cаn Presеrve and рaгt
    your cгeations with your friends. Υou'll next choice if you'гe male oг ԁіѕtaff, and аs well
    one of the major features of nigh оf the games.

    Here is my websitе - game

    OdpowiedzUsuń