środa, 8 sierpnia 2012

11.

Hej!

Co u was słychać? :) Jak czujecie się ze świadomością, że połowa wakacji już na nami? Ja strasznie, zwłaszcza, że teraz idę do klasy maturalnej i wiem, że ciężki rok szkolny przede mną.

Dzisiaj chciałam wam pokazać jedną z sukienek, zakupionych w sklepie internetowym AreYouFashion. Bardzo lubię ten sklep, jest tam duży wybór oryginalnych i starannie uszytych ciuszków. Na pewno jeszcze nie raz zrobię tam zakupy.

*Zielonkawy odcień moich włosów to nie dzieło żadnych eksperymentów a zielonego daszku altanki, który znajdował się nad moją głową :)








Zdj: Jakub Woziński

Sukienka: AreYouFashion
Buty: No name
Kolczyki: Apart

39 komentarzy:

  1. Lubię koronkowe sukienki :) Pięknie się w niej prezentujesz...a co do upływającego czasu to niestety ale pędzi jak szalony ! heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest śliczna !:) dobrałaś świetne buty! :)
    nie wspominaj po połowie wakacji !:P czas leci a czeka mnie to samo też właśnie idę do maturalnej ;/ a nawet nie zdecydowałam jakie przedmioty będę zdawać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka owszem ładna, ale kolor oczu też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, romantyczna sukienka :)
    pozdrawiam :*

    GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! Wygraj dowolną sukienkę z Mont Affair - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje mijają za szybko,a sukienka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka ! :***
    A co do klasy maturalnej i samej matury - to nie taki diabeł straszny jak go malują :) Więc nie ma czym się martwić :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest przepiękna! uwielbiam koronki i wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your dress!!, i follow you now :), kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, wyglądasz w niej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no tak :) zostaje nam pocieszać się tym że rok szkolny tylko do końca kwietnia, później matury i wolne ;)i najdłuższe wakacje :P od których dzieli nas nie całe 300 dni :D:D:D:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodka sukienka, mam troszkę podobną, lecz inny fason.
    Świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się spodobały buciki :)
    Sukieneczka fajna taka dziewczęca :)

    http://pandziaamandzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Amy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest śliczna:) Zdjęcia wyszły super:):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna stylizacja i Ty:) zachęcam do skomentowania u mnie wpisu lub dodanie do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudnie Ci w tej sukience :) idealny krój dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor i krój sukienki. Wyglądasz bajecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekna sukienka i bardzo ladnie zestawiona! :)) Super foty!
    Zapraszam do siebie http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwien + koronka = genialne polaczenie

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Rok będzie ciężki, ale za to najlepszy ze wszystkich! Klasa maturalna jest naj! :-) Pięknie Ci w czerwieni! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowna sukienka! I włosy piękne!

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;-)

    Zapraszam do mnie:
    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. buty zdecydowanie nie pasują, a tak poza tym jest ładnie. Kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka przepiękna! brakuje mi tylko jakiejś delikatnej biżuterii na rękach i torebki! A tak to świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukieneczka ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne kolczyki i sukienka. Malinowy kolor dodaje uroku ;)
    Zapraszam http://nowa-graciarnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka:)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka i ma świetny kolor:) zapraszam do mnie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. urocza sukieneczka ale odprułabym tę wstążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog :)
    powiedz mi gdzie znajdujesz takie ładne sukienki ta czerwone i różowa są świetne Mi też by się takie zdały :) powiesz mi gdzie mogę takie znaleźć ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Sukienki kupiłam w sklepie internetowym areyoufashion :) Różową miałam mieć na studniówkę ale jednak sprzedaję :)

      Usuń