niedziela, 22 lipca 2012

8.

Hej!

Koniecznie muszę się wam czymś pochwalić. Zdałam egzamin na prawo jazdy! :) Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza i jak na złość jeździłam w strasznym deszczu ale dałam radę :)

Dzisiaj znów mam dla was zdjęcia ze spaceru z chłopakiem. Zestaw zwykły, niczym się nie wyróżniający. Czekam na paczkę z bershki i wtedy wam pokażę więcej nowości.

Jeżeli macie do mnie jakieś pytanie to zadawajcie je w komentarzach w zakładce "O mnie". Zapraszam też na mojego fan page! :)








Spodnie: Bershka
Katana: Allegro
Bluzka: Gatta
Buty: No name
Torebka: No name
Bransoletka: Kuferek

10 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem po sześciu niezdanych egzaminach na prawko, więc tym bardziej gratuluję sukcesu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No gratulacje z dołączenia do grona kierowców!!!!!! <3 Kurteczka jeansowa jest śliczna!!!! Muszę taką upolować :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!! :) Ja dwa razy podchodziłam do egzaminu i zdać nie mogę:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasycznie :) zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurteczka, szukam teraz takiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Ja jakieś dwa tygodnie temu również zdałam ! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń