sobota, 14 lipca 2012

7.

Hej!

Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka. Okazało się, że byłam najaktywniejszą fanką fan page'a sklepu z butami LoveToShoes. Nie spodziewałam się czegoś takiego i było to dla mnie naprawdę dużym zaskoczeniem. W nagrodę dostałam śliczne meliski, które są bardzo wygodne. Idealnie dopasowują się do stopy i nie spadają. Z czystym sumieniem mogę je polecić :) Pokażę wam zdjęcie a niedługo stylizacja z nimi.



Zestaw, który wam dzisiaj pokażę jest z ostatnich chłodniejszych dni. Stylizacja jest prosta i w stonowanych kolorach czyli taka jaką lubię najbardziej. Czarną marynarkę z H&M udało mi się złapać na aukcji na allegro za 49zł a cena sklepowa to bodajże 129zł więc widać, że czasem opłaca się poszperać w internecie. 

Jak wam w tym roku udały się wyprzedaże? :) Ja złapałam kilka ciekawych ciuchów za nieduże pieniądze ale w internecie, jakoś w sklepach stacjonarnych nic ciekawego nie było. Brak rozmiarówek i ogólny bałagan. Niedługo pokażę nowości :)












Zdj: Jakub Woziński

Marynarka: H&M
Spodnie: Bershka 
Bluzka: Gatta
Torebka: No name
Buty: New Yorker
Kolczyki: Colibra
Pasek: Allegro
Bransoletka: Allegro

26 komentarzy:

  1. Melisski są śliczne :) maja piękne kolorki :)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. meliski świetne! chociaż ja swoich musiałam się niedawno pozbyć, tak mnie obcierały że się chodzić nie dało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz, pasek jest świetny;p

    o joj, to gratuluje, świetne są meliski;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look ;). Zawsze jak odwiedzam Twój blog rzuca mi się w oczy nagłówek, który dobrze zapamiętać ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, a meliski cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gumowe buty. Bardzo ładne te spodnie, lubię kobalt :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. meliski to bardzo dziwne buty;D. Ale też je kocham<33;D. Moimi favorytkami są białe z różową kokardką;*;DD.
    CO do outfitu to bardzooo, bardzoooo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw i dodatki ! :) P.S Masz mega włosy <3

    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasek jest genialny! jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pasek jest przeprzeprzeprzecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wyglądasz! stylizacja bardzo mi się podoba! :) gratuluję nagrody i zapraszam do siebie :) może masz ochotę się poobserwować? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. meliski cuuuudowne;)

    super zestawik:)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty przesliczne, a stylizacja klasyczna i ładna. Tylko po co ten telefon w kieszeni;p? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas ktoś wypisywał do mnie smsy i tak odruchowo schowałam do kieszeni :P Następnym razem postaram się nie zapomnieć wrzucić go do torebki :)

      Usuń
  14. sliczne buty :) zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze dobrane dodatki, zestaw klasyczny, bardzo mi się podoba:):):) Fajnie że sklep z butami podarował te urocze buciki:) Czekam na stylizację z nimi:):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chce taki pasek!
    pozdrawiam, zapraszam do mnie na dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz!
    Masz piękny pasek i bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. melistki sa przeslodkie :) fajny outfit! obserwuje i zapraszam do siebie

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie, mega styl!!!!!

    ślicznie kochana:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny look. Prosty z klasą :) a meliski najładniejsze jakie widziałam :) Pozdrawiam Ania i Zapraszam na Silesia Street Look ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look. Prosty i z klasą ;) A meliski najładniejsze jakie widziałam ;) Pozdrawiam Ania i Zapraszam na Silesia Street Look ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarne buty mi się podobają, te niebieskie już mniej. Pasek z pieskami jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń