poniedziałek, 9 lipca 2012

6.

Hej!

Dzisiaj mam dla was zdjęcia ze spaceru z moim chłopakiem. Cały czas chowałam się w cieniu bo na słońcu nie dało się wytrzymać. Wczoraj poratowałam się wyjazdem nad jezioro, o godzinie 16 nie było gdzie rozłożyć koca. A wy jak wytrzymujcie te upały? :)

Dzisiejszy zestaw jest typowo letni. Może tego nie widać na zdjęciach ale bluzka jest bardzo cieniutka. Luźniejsze bluzki ratują mnie latem, są przewiewne i wygodne a w takie upalne dni stawiam przede wszystkim na wygodę.

Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzach w zakładce "O mnie". Zapraszam też na mojego fan page! :)












Bluzka: No name
Spódniczka: New Yorker
Torebka: Cropp
Łańcuszek: Apart
Kolczyki: Apart
Bransoletka: Allegro

22 komentarze:

  1. idealna stylizacja na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na dziś wybrałam bardzo podobny zestaw! krótkie spodenki i zwiewna bluzka to zestaw idealny na upały!
    a jak się ratować? zimne drinki (ja wybieram bezalkoholowe) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka bluzeczka...
    Pzdr.
    MIW
    Ps. Najkochańsza nazwa bloga na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna delikatna stylizacja :) bardzo mi sie podoba :)
    +świetny blog :)Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. klasycznie i bardzo ładnie :)
    uwielbiam połączenie : czerń i biel <3
    a bluuzka jest meega !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka i urocza bransoletka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooj, tez ostatnio tzn dziś ( :D ) dodałam zdjęcia ze spaceru z chłopakiem - mamy coś wspólnego! :)
    Pięknie wyglądasz, świetna bluzeczka i bransoletka. Fajny spacerowy look! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna bluzka! i plusik za serduszka z Apartu. są cudne :)
    dziękuję za odwiedziny! pozdrawiam i zapraszam częściej :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że to noname, bo byłam ciekawa skąd jest ta bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolczyki :)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzeczka śliczna;)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że to napiszę, ale Twój outfit w ogóle mi się nie podoba. Jakoś boleśnie kojarzy mi się z galowym pseudo-szykiem z apelu... Sama bluzeczka jednak mogłaby się wybronić, bardzo dziewczęca. Zagrałaby może wpuszczona w kwieciste szorty albo zwiewną spódniczkę... U ciebie troszkę wieje nudą. Miłych wakacji!
    www.modniemodnamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mój blog to nie jest stricte produkt szfiarski. raczej piszę o modzie, inspiracja itp. niż pokazuje w co ubieram się na codzień. I bez hejtu, po prostu wyrażam opinię. ;)

      Usuń
    2. Nie no jasne, bez obrazy. Po prostu weszłam tu przypadkiem, przejrzałam posty i wyraziłam opinię. Mogłam napisać "ślicznie wyglądasz", ale po co, skoro to co widzę mi nie leży. Pewnie jak każdemu zależy ci na szczerych komentarzach, co nie znaczy, że zaczniesz się inaczej ubierać z powodu mojej opinii. ;)
      Miłych wakacji raz jeszcze ;)

      Usuń
  13. Wspaniałe zdjęcia, śliczna bluzka!!
    ślicznie:):P
    z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie.
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:**:*:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Piękna! :)


    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja,poza tym masz świetną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa bluzeczka - dobrze Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń