wtorek, 3 lipca 2012

5.

Hej!

Przyszło lato, ciepłe dni więc wzięłam się za poprawę kondycji. Dzisiaj pierwszy raz byłam biegać. Moja kondycja jest zerowa więc zmęczyłam się niemiłosiernie :) Jeżeli któraś z Was byłaby zainteresowana to biegam według tego planu: KLIK. Podobno jest dobry, nigdy wcześniej nie biegałam ale mój chłopak wcześniej go realizował i faktycznie był w stanie przebiec te pół godziny bez przerwy. Za jakiś czas dam znać jak mi idzie :)

Co do zestawu: jest zwykły i prosty. Pasuje na upalne dni jakie nam ostatnio towarzyszą. Bluzka jest bardzo leciutka i przewiewna a jeansowe spodenki wygodne i praktyczne. Buty udało mi się upolować za 29zł, ciekawe jak długo wytrzymają. Mam nadzieję, że długo bo są bardzo wygodne i na pewno nie raz je zobaczycie :)








Zdj: Jakub Woziński

Bluzka: areyoufashion
Spodenki: Dromedar
Bransoletka: Bajerski
Buty: No name

17 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia- takie klimatyczne.
    Bluzka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś biegałam bardzo dużo, po około 4 km dzień w dzień, ale teraz gdyby mi ktoś tyle kazał to zdechłabym już przed kilometrem :P

    piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka i sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs : http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka!:)
    I masz śliczne włosy :))

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam plan nie jest zły, ale ja bym się nie odważyła biegać kiedy jest tak duszno i gorąco. Ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja biorę się za poprawę kondycji już od 2 mcy:) ale systematyczność jednak jest ważniejsza co u mnie jest ciężkie do ogarnięcia:/

    fajną bluzeczkę masz i klimat zdjęć lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka genialna.. uwielbiam ten kolor. buty miałam podobne tyle, że z koralikami na paskach przy kostce.. niestety moje nie wytrzymały do tego sezonu:((

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bluzeczka, a sceneria zdjęć klimatyczna:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja:) Bardzo lubię takie klimaty:):):)

    OdpowiedzUsuń