poniedziałek, 30 lipca 2012

10.

Hej!

Dzisiaj mam dla was grzeczny, szkolny zestaw przełamany żółtymi dodatkami, które czynią go również dobrym na codzienne wyjścia z przyjaciółmi. Białą koszulę, którą kupiłam na wyprzedaży w bershce od razu bardzo polubiłam więc na pewno nie raz ją zobaczycie :) W zależności od tego z czym ją zestawimy całkowicie zmienia swój charakter. Buty już wam wcześniej pokazywałam. W końcu miałam okazję je "przetestować" poza domem i mogę powiedzieć, że są naprawdę świetne. Czułam się jakbym chodziła boso. Wczoraj trochę popadało a w meliskach nie musiałam omijać kałuż :)









Zdj: Jakub Woziński

Koszula: Bershka
Spódniczka: Stradivarius
Pasek: No name
Bransoletka: Allegro

33 komentarze:

  1. ładnie, żółty pasek ożywił stylizację :) ale buty są chyba troszkę za małe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę stopa mi "wyjeżdżała" bo chodziłam po mokrej trawie i w butach miałam dosyć ślisko :)

      Usuń
  2. Jestem tu pierwszy raz ale ,,lUBIĘ TO,, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor włosów- sama farbowałaś, jaka to farba?:)
    fajna letnia stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w tej stylizacji akcent neonowej żółci. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna koszula i spódniczka :)
    buty mnie jednak nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  6. też chce takie ! ;] bardzo mi się podobają i ważne że wygodne. Chyba tez je kupie. Nawet ostatnio oglądałm tylko nie było mojego rozmiaru ;/ bo mam dość chodliwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli byś chciała kupić te buciki to weź rozmiar większy niż zawsze nosisz :)

      Usuń
    2. bardzo mi się podobają wiec raczej już niedługo będą ze mną ;] dzięki za radę ;))

      Usuń
  7. Świetnie buciki komponują sie z elegancką całością. I nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na tym zdjęciu, które mi "przesłałaś" Marta żmuda ma świetny kolor!!
    Ale zdjęcie zawsze inaczej oddaje kolor- tak jak pisałaś, zależy od światła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty, ale ja chyba jestem fanką "bezpieczniejszego" obuwia, czyli bardziej stonowanego, ale to wynika z braku umiejętności odpowiedniego łączenia. U Ciebie wszystko razem wygląda świetnie xx

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit! i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. i wszystko gra i jest elegancko, te buty są fajnym przełamaniem prostego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw. Z chęcią ubrałabym się tak na zakończenie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i szkolny jak dla mnie super! Meliski boskie! <3 Ciekawa jestem jak ta koszula sprawdzi się np. w rockowej stylizacji :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula!! zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie ;D ZAPRASZAM: http://mint-leopard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przeboskie buty <3

    pozdrawiam

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie obcierają cię te buty? sama mam gumowe i nie mogę w nich prawie chodzić ;/

    OdpowiedzUsuń