piątek, 8 czerwca 2012

2.

Hej!

Na początku chciałam podziękować, za tyle miłych komentarzy. Nie spodziewałam się, że pod pierwszym postem pojawi się ich tak dużo, jak na początek nie jest to mała liczba :)

Pogoda się poprawiła więc w końcu mogłam ubrać sukienkę, którą niedawno kupiłam. Zachwyciła mnie swoim kolorem jak i plisami, które w tym sezonie stały się bardzo modne. Plisowane sukienki, spódniczki jeszcze do niedawna kojarzyły się tylko z mundurkami szkolnymi, jednak ja jestem zachwycona, że stały się takie modne bo za plisami szalałam od dawna ale niestety trudno było je dostać w jakimkolwiek sklepie. Sukienka jest lekka i przewiewna, nadaje się na upalne czerwcowe dni. W połączeniu z żakietem doskonale się sprawdza również gdy jest nieco chłodniej, jednak nie polecam gdy jest wietrznie, no chyba, że któraś z Was chce sobie zrobić zdjęcia a'la Marilyn Monroe :)










Zdjęcia: Jakub Woziński

Sukienka: Mariposa
Buty: Deichmann
Torebka: Cropp
Żakiet: Top Secret


39 komentarzy:

  1. No, rozkręca się interes! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka ma przecudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za miłe słowa, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka naprawdę świetna! no i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, kolor naprawdę zachwyca.
    Fajnie, że dobrałaś do niej stonowane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka ma świetny kolor :) bardzo klasycznie :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna plisowana sukienka, wszystko na plus ;)

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka:) ten kolor<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też niedawno malowałam włosy ;) Z pewnością jeśli końcówki są w bardzo złym stanie to trzeba je obciąć dlatego, że nie ma innego sposobu na ich usunięcie...Musimy natomiast zapobiegać ich rozdwajaniu ja obecnie używam szamponu Nivea Long Repair oraz odżywki Dove Intense Repair od czasu do czasu nałożę na włosy jedwab i widzę że stan końcówek zdecydowanie się poprawił :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, sukienka jest śliczna :) ostatnie zdjęcie mi się najbardziej podoba, ładnie wyszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedziny :) Prześliczna sukienka :)

    Zachecam do obserwacji i pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna sukienka, podoba mi się stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, u Ciebie też mięta i złoto :)))
    kocham plisowane sukienki, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta torebka ;) Lubię takie ; * I sukienka też śliczna :D Podobają mi się Twoje włosy - sama o takich marzę ... Mam kręcone i nawet zastanawiam się, czy prostownica by cokolwiek pomogła ;/ Pozdrawiam i zapraszam do mnie + obs. i liczę na to samo :D Super blog . ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ! Bardzo kobieco ! Sukienka w pięknym kolorze !

    Obserwuję i zapraszam do siebie

    pozdrawiam

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog jest jednym z wielu o tej tematyce, jednak jednym z niewielu, na który naprawdę warto wejść! Świetne zdjęcia jak i stylizacja.

    Widzę, że lubisz modę. Dodajemy się do obserwatorów?
    http://liquor-and-love-lost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog. Ładny niebieski.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka <3! :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka i cudowne włosy :)

    zapraszam na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w tej sukience :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukieka, krój, kolor wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie jak zawsze, kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam bardzo podobną sukeinkę:)
    zestawik super;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest Twoj kolor! Swietnie Ci w tej sukience:) Piekna sesja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz ładną sukienkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny tytuł bloga i mega włosy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka niesamowita. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna ta sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz;)

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Boska jest ta sukienka! Jej kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny zestaw ;)

    Zapraszam na konkurs ;)
    http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    Ann ;)

    OdpowiedzUsuń