poniedziałek, 25 czerwca 2012

4.

Hej!

Jakiś czas temu zamówiłam krótkie spodenki z mosquito a dopiero wczoraj miałam okazję pierwszy raz je założyć. Coś podejrzewam, że będą to najczęściej noszone przeze mnie spodenki tego lata :) Są bardzo wygodne i w sam raz na upał. Do spodenek ubrałam bluzkę ze stradivariusa, która tak samo jak ta z poprzedniego posta jest trochę za duża ale włożona w środek wygląda dosyć ciekawie. Chciałam Wam jeszcze pokazać bransoletkę ze sklepu internetowego http://www.kuferek.zs.pl/. Można tam spotkać dużo ciekawych wzorów bransoletek a jeżeli zechcecie istnieje możliwość zaprojektowania własnej.

Jeżeli macie do mnie jakieś pytanie to zadawajcie je w komentarzach w zakładce "O mnie". Zapraszam też na mojego fan page! :)











Zdj: Jakub Woziński

Bluzka: Stradivarius
Spodenki: Mosquito
Bransoletka: KLIK
Torba: Sh
Buty: No name

22 komentarze:

  1. masz ładną figurę :P
    nowa notka u mnie , zapraszam do komentowania albo chociaż do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz.
    Spodenki są genialne. Ten kolor, ta falbanka...!
    Masz w nich mega zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe szorty! jeszcze takich nie widziałam :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. matjo jakas Ty piękna dziewczyno ! ;o i te włosy !
    spodenki są mega :) ciakawy blog , będe wpadać częsciej, chociażby po to żeby troszke pozazdroscić urody :)

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/ zapraszam do siebie jak masz chwilke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :0 bardo mi się podobają szorty

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)
    spodenki są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piekne spodenki *.*

    zapraszam do obserwowania , duzo top dla mnie znacyz
    http://anniewayfashion.blogspot.com/
    bede wdzieczna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ta falbanka jest urocza :D,
    pozdrawiam,
    pola-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne szorty, a Ty mi się nie wiem czemu kojarzysz z Laną del Rey :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne te szorty:)
    zaprazsam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomicie wyglądasz :)

    Zapraszam do siebie na konkurs,bransoleta Anny Orskiej czeka na nowego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne szorty
    zapraszam do wspólnej obserwacji i odwiedzin mojego początkującego Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki mają ładny kolor :) I torba jest fajna, lubię takie duże torebki.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne spodenki!!!:)

    OdpowiedzUsuń