niedziela, 17 czerwca 2012

3.

Hej!

W końcu można poczuć prawdziwe lato. Po ulewach wyszło słońce i spokojnie mogłam wybrać się na zdjęcia. Chociaż czy tak spokojnie... Chyba wszyscy wiemy jak to jest w szkołach na koniec czerwca :) Po wakacjach idę do klasy maturalnej, więc teraz odchodzi mi sporo przedmiotów i trzeba było postarać się o przyzwoite oceny.

Dzisiaj wybrałam spódniczkę z trenem, absolutny hit tego sezonu, który w 100% do mnie przemawia. Do spódniczki założyłam tunikę, którą zamówiłam w internetowym sklepie stradivariusa, bardzo się zdziwiłam gdy dostałam paczkę. Zamówiłam rozmiar S i okazał się sporawy a niestety mniejszych rozmiarów nie było. Tak więc bluzka trochę wisi ale chyba nie jest najgorzej :)

Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzach w zakładce "O mnie". Zapraszam też na mojego fan page! :)









Zdj: Jakub Woziński

Bluzka: Stradivarius 
Spódniczka: Mosquito
Kolczyki: Apart
Buty: Zych&Staszewski 

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Tak kobieco i z klasą.

    Na blogu organizuję rozdanie, w którym do wygrania jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. Zostały tylko 2 dni, więc zapraszam Cię serdecznie! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się to zestawienie :)
    pozdrawiam i zapraszam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie - prosto a stylowo ! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz.
    oprócz butów świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw, stradi ma to do siebie, nawet zwykłe topy w rozmiarze xs są jakieś dziwne długie, że biust wychodzi więc już nie kupuję na oko ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie lubię spódniczek, ale ta mi się podoba :) Kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam asymetryczne spódniczki ;) Ślicznie wygladasz .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wygladasz:) zestaw fajny:)

    zapraszam seredcznie:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ślicznie wyglądasz w tej spódnicy :D
    Zmiana adresu bloga, zapraszam :) Pozdrawiam :)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja! :) piękne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne stylizacje:) będę zaglądać- może coś "pożyczę";) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci ta spódniczka:) Sandałki też fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :-) zajrzyj do mnie-nowy post :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny look, świetnie wyglądasz, pozdrawiam ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń