poniedziałek, 4 czerwca 2012

1.

Witam!

Mam na imię Justyna i postanowiłam założyć bloga. Nie będzie to typowy blog o modzie a raczej moja szafa. Pokażę Wam to w czym lubię chodzić i w czym czuję się dobrze. Są to zestawy w których przeważa raczej minimalizm jednak te jak dla mnie są najlepsze. Więc zaczynamy :)

Dzisiaj wybrałam coś cieplejszego, niestety pogoda się trochę popsuła. U mnie w  mieście Koninie tradycją jest to, że gdy odbywa się Festiwal Piosenki Dziecięcej pada i jest zimno. Tak więc założyłam mój ulubiony beżowy trencz a pod spodem miętowy żakiet, bardzo modny kolor tego sezonu.







 Zdjęcia: Jakub Woziński

Płaszcz: New Yorker
Żakiet: Mosquito
Spodnie: H&M
Bluzka: Gatta
Zegarek: Japan Style
Buty, torebka: No name




24 komentarze:

  1. Ciekawie się zaczyna, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zegarek, cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, zapraszam do siebie częściej :)
    No, niestety buty nie są tak wygodne, na jakie wyglądają, ale myślę, że to kwestia rozbicia ich. Także trochę się muszę pomęczyć, a później będzie już tylko lepiej.
    Masz przepiękną marynarkę! Kolor po prostu niesamowity. Świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i bardzo dobrze ze zalozylas bloga, sliczna jestes :)

    bede napewno odwiedzac i obserwowac :)

    zapraszam do siebie! www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka jest świetna. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny start, powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. start zachęcający, więc dołączam do obserwatorów! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są cuuudowne :) Cały outfit mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie nie lubię niebieskiego, ale ten żakiet ma piękny kolor. I naszyjnik jest śliczny :) Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny outficik ! najbardziej mi się podobają buciki i płaszczyk <3
    obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga :*
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszytsko mi się podoba :D torebka, buty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. żakiet jest mega piękny! w ogóle bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie te spodnie na Tobie leżą, zazdroszczę figury

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz;-) wisiorek<3

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana,tak naprawdę nie ma mody,w której nie można wyjść na ulicę...
    jedynym ograniczeniem ludzi jest głowa,nic więcej:)

    obserwuję i zapraszam do siebie,pozdrawiam!

    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wisorek *__*
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia szczególnie ten wisiorek i płaszczyk proszę o więcej takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to jest zwykły no name z osiedlowej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit i kolorki<3 i jakie nogiiiiiiiii
    jeśli masz ochotę do wspólnego obserwoania fb+google zaprszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna stylizacja :) jesteś bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam Kaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń